Kontakt Ejendomskontoret

Hvem skal jeg kontakte?

Som beboer i Bispeparken skal du altid kontakte Ejendomskontoret, hvis du ønsker at få hjælp til et praktisk spørgsmål vedrørende din lejlighed bl.a. vedligeholdelse, vaskeri, nøgler, dryppende vandhaner, beboerklager og fraflytning samt udlevering af skaktposer.

.

Ejendomskontoret flytter……

D. 12. oktober 2020 til starten af februar 2021
flytter vi ejendomskontoret til
Hovmestervej 9

Ejendomskontoret flytter i en periode til Hovmestervej 9, da de nuværende lokaler på Frederiksborgvej 118E, skal havde udskiftet rør i alle lokaler.

Vi vil opfordre alle til at rette henvendelse til os på mail eller pr. telefon, da der er begrænset plads på kontoret for personlig henvendelse.

Du kan altid indtale besked på telefonsvaren uden for åbningstiden, du skal bare huske, at tale tydeligt og indtale dit telefonnummer, hvis vi skal ringe dig op.

I stedet for at møde fysisk op, for at hente affaldsposer, kan du også indtale en besked eller sende en mail, så kan vi komme poserne i din postkasse.

Åbningstid personlig henvendelse:
Mandag kl. 7.30 – 9.00
Tirsdag-fredag kl. 8.00-10.00
Samt 1’ste mandag i måneden kl. 15.30-17.00

Telefontid: Tlf. 3581 8122
Mandag-fredag kl. 10.00-12.00

Mail: bispeparken@fsb.dk
Mail: dommerparken@fsb.dk
Mail: gravermoeller@fsb.dk

Hilsen
Ejendomskontoret

.

.

Kontakt: Hvor og hvornår?

Åbningstider og telefontider for Beboerservice
Hvor / Hvornår Frederiksborgvej 118 E Telefontid
(Ejendomskontoret på Frederiksborgvej) 35 81 81 22
Mandag, alle mandage 07:30 – 09:00 10:00 – 12:00
Mandag, første mandag i måneden 15:30 – 17:00 10:00 – 12:00
Tirsdag – Fredag 08:00 – 10:00 10:00 – 12:00

Gældende fra 1. januar 2020

.

Ejendomskontoret

Postadresse:

fsb
Driftsfællesskab Bispebjerg
Ejendomskontor
Frederiksborgvej 118 E, st.
2400 København NV

Giro 7 02 51 30
CVR 10 35 51 17

Åbningstider på ejendomskontoret Frederiksborgvej:

Mandag kl. 07:30 – 09:00 samt den første mandag i måneden kl. 15:30-17:00
Tirsdag – fredag kl. 08:00 – 10:00.

Retningslinjer for personlige henvendelser til Ejendomskontoret – men helst ring eller skriv:

  • Du må ikke bare gå ind på ejendomskontoret i åbningstiden. Du skal banke på døren, så åbner personalet.
  • Der må kun være en beboer på kontoret ad gangen.
  • Retningslinjerne for at komme ind på kontoret skal følges, se plakat med Corona-regler.

Telefontid:

Mandag – fredag kl. 10:00 – 12:00

Telefonnummer: 35 81 81 22 (eller 38 19 76 85 eller 35 81 04 59)
– telefonsvareren aflyttes flere gange hver arbejdsdag.

Mail:

For beboere i Bispeparken: bispeparken@fsb.dk (eller for beboere i Gravervænget/Møllerlodden: gravermoeller@fsb.dk eller for beboere i Dommerparken: dommerparken@fsb.dk). Mails besvares hurtigst muligt.

Få sms’er fra ejendomskontoret

Hvis du bor i fsb Bispeparken, kan du få en sms fra ejendomskontoret, hvis der fx er lukket for vandet eller vaskeriet er i stykker.

Tilmeld dig på dette link: https://www.fsb.dk/beboer/faa-hjaelp-paa-ejendomskontoret/tilmeld-sms/

Affaldsposer i sort og grøn

Affaldsposer i sort og grøn.

På ejendomskontoret kan du få hjælp til alle praktiske spørgsmål vedrørende din lejlighed bl.a. vedligeholdelse, vaskeri, nøgler, dryppende vandhaner, beboerklager og fraflytning samt udlevering af skaktposer (affaldsposer) og bio-poser for beboere i Bispeparken.

Affaldsposer i sort Affaldsposer (bio) i grøn.

Læs mere:

Nu kan du sortere dit bioaffald – etageboliger – juli 2017 (Dansk / Danish)

Now you will get a container for organic waste – flats – July 2017 (English / Engelsk)

Købte nøgler, vaskekort mm. kan efter aftale af Ejendomskontoret afleveres i postkassen hos beboeren.

Ejendomskontoret kan bringe skalde- og bioposer ud til dem, der har POST TIL DØR ordning.

Resten af tiden koordinerer ejendomskontoret og driftskontoret personalet og alt praktisk arbejde i driftsfællesskabet.

Vagttelefon

Bispeparkens vagttelefon: 70 24 45 30
(Kun ved driftsforstyrrelser uden for normal åbningstid).

Betaling på ejendomskontoret

KontantfriBrug MobilePay eller lav en bankoverførsel, hvis du skal betale for ekstra nøgler eller en vaskebrik eller andet. Ejendomskontoret tager ikke imod kontanter. Risikoen for indbrud og røveri bliver markant mindre, når ejendomskontoret ikke opbevarer kontanter, det vil sige, at ejendomskontoret nu er kontantfri.

Sådan betaler du med MobilePay Ejendomskontoret

Bispeparkens Ejendomskontor MobilePay MyShop-nummer: Spørg på Ejendomskontoret

Bispeparkens Ejendomskontor MobilePay MyShop-nummer: Spørg på Ejendomskontoret

  • Åbn MobilePay på din mobiltelefon. Har du brug for hjælp til at installere MobilePay på din telefon, hjælper ejendomskontoret gerne.

Der er 2 forskellige måder, du kan overføre penge i MobilePay. Enten kan ejendomskontoret anmode dig om et beløb, eller du kan selv overføre et beløb. Hvis ejendomskontoret gerne vil anmode dig om et beløb, hjælper de dig.

Hvis du selv skal overføre beløbet, kan du se her hvordan:

  • Indtast beløb.
  • I feltet ’Skriv besked’ skriv dit lejernummer eller din adresse. Skriv kort, hvad din betaling drejer sig om (spørg ejendomskontoret, hvad de gerne vil have, at der skal stå i beskeden).
  • Send pengene til ejendomskontorets telefonnummer (se overfor).
  • Vis kvittering på din telefon til medarbejder på ejendomskontoret, som nu kan se, at din betaling er gennemført.

Betaler du via MobilePay uden at henvende dig på ejendomskontoret, vil vi meget gerne have besked. Send derfor en mail til ejendomskontoret, om at du har overført penge via MobilePay, og hvad du har betalt for.

Sådan betaler du med en bankoverførsel

Kontonummer til ejendomskontoret: 9444-11013120

  • Overfør beløb via din Netbank eller i din bank.
  • Skriv dit lejernummer eller din adresse i kommentarfeltet (spørg ejendomskontoret, hvad de gerne vil have, at der skal stå i kommentarfeltet.

Læs mere her: Betaling på ejendomskontoret 9. maj 2017

Generel information

Driftsfællesskabet Bispebjerg er et driftsfællesskab indgået mellem Bispeparken, Gravervænget/Møllerlodden og Dommerparken. Formålet er at opnå en mere effektiv drift, som vil give mulighed for billigere og hurtigere vedligeholdelse og bedre service med lavere omkostninger, hvilket opnås ved, at man deler ejendomskontor, ansatte og maskiner. Afdelingerne er fortsat selvstændige og har egen økonomi, egne afdelingsmøder og egne bestyrelser.

Driftsfællesskabet Bispebjerg. Ejendomskontorerne.

Driftsfællesskab Bispebjerg.
 Ejendomskontoret (markeret på kort med blå cirkel).


Servicekoncept

Servicekoncept
Et servicekoncept er en registrering af, hvilke opgaver ejendomskontorets ansatte i en boligafdeling skal udføre. Nogle af opgaverne er obligatoriske, fordi driften af ejendommen skal foregå på en ansvarlig måde. Andre kan beboerne på afdelingsmødet beslutte at ændre på.

Gældende og tidligere udgaver af Servicekoncept som PDF-version:

Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 17. december 2019 (pdf).

Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 9. maj 2018 (pdf).

Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 31. januar 2017 (pdf).

Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 26. januar 2016 (pdf).

Servicekoncept Afdeling 1-22 Bispeparken 16. oktober 2013 (pdf).

Gældende og tidligere andre relaterede aftaler som PDF-version:

Aftale om fælles drift af boligafdelinger pr. 1. oktober 2014 mellem Bispeparken (1-22) og Gravervænget/Møllerlodden (1-52) februar 2017 (pdf).

Kommissorium for Formandsrådet (Driftsrådet) i driftsfællesskabet Bispebjerg februar 2017 (pdf).


Husorden

Læs husordenen for Bispeparken her: Husorden.

Vedligeholdelsesreglement

Læs vedligeholdelsesreglementet for Bispeparken her: Vedligeholdelsesreglement.

Overdragelse af løsøre

Læs reglerne for Bispeparken her: Overdragelse af løsøre.


Information fra Ejendomskontoret

Hent Adobe ReaderDisse nedenstående dokumenter (filer) her på Bispeparkens hjemmeside kan downloades som pdf-filer. Disse pdf-filer kan man se, gemme og printe, hvis man har installeret programmet Acrobat Reader.

Rækkefølge: Nyeste dokument øverst.


2020

Info fra fsb: Ejendomskontoret flytter (midlertidigt) – oktober 2020

Info fra fsb: Corona-regler for personlig betjening på ejendomskontoret – maj 2020

Info fra fsb Bispeparken: Åbning af kontoret fra 11. maj 2020 for personlige henvendelser – maj 2020

Pjece fra fsb: Corona-regler Renovering – maj 2020

Info fra fsb: Ejendomskontoret lukket indtil videre for personlige henvendelser (Corona) – marts 2020

Info fra fsb: Syn af bolig (Corona) – marts 2020

Info fra fsb: Generelt til beboerne omkring renovering i boligafdelingerne og coronavirussen – marts 2020

Info fra fsb: Hej – men uden håndtryk (Corona) – marts 2020

Info fra fsb: Fakta ark Telefoner – februar 2020

Ingen PCB i luften – februar 2020

2019

Vi skal have målt om der er PCB i luften – december 2019

Læs om PCB i Teknologisk Instituts faktaark her

Brev til beboerne i Bispeparken – opstart af testperioden sms-tjeneste til servicemeddelelser – december 2019

fsb info: Brev på dansk og engelsk, undgå stadig at Bispeparken udpeges som hårdt listet område (beboerorientering) – december 2019

Kun et ejendomskontor Bispeparken fra 1. januar 2020 – november 2019

fsb info: Brev på dansk og engelsk, undgå at Bispeparken udpeges som hårdt listet område (beboerorientering) – juli 2019

2018

December 2018 – Orientering vedr. udsættelsesbegæring Bispeparken

Ejendomskontoret lukkes for personlig henvendelse i julen 2018

Ejendomskontoret Møllerlodden 7 – holder flyttedag pr. 15/11-2018

Ejendomskontoret holder flyttedag pr. 02/07-2018


2017

Betaling på ejendomskontoret 9. maj 2017

Laundry instructions Bispeparken (English / Engelsk) April 2017

Vaskerivejledning Bispeparken (Dansk / Danish) 6. januar 2017


2016

Grøn Strukturplan Bispeparken, december 2016 Filstørrelse: 78 MB eller
Grøn Strukturplan Bispeparken, december 2016 Komprimeret Filstørrelse: 18 MB.

Omlægning fra damp til gas i vaskeriet 14. april 2016


2015

Ændrede åbningstider på ejendomskontoret 10. september 2015

Ændrede åbningstider på ejendomskontoret 31. august 2015


2005

Ny parkeringsordning fra 1. februar 2006 27. december 2005


1981

Bispeparken Skøde tinglyst 29. juni 1981 29. juni 1981 (Der gøres opmærksom på at matrikelnr. ikke er de samme i dag, som de var dengang.)


1941

Overenskomst med Københavns Kommune vedrørende udsigtsarealet 19. september 1941

Bispeparken Skøde tinglyst 26. februar 1941 – roteret 26. februar 1941 (Der gøres opmærksom på at matrikelnr. ikke er de samme i dag, som de var dengang.)

Bispeparken Skøde tinglyst 26. februar 1941 26. februar 1941 (Der gøres opmærksom på at matrikelnr. ikke er de samme i dag, som de var dengang.)


BESTYRELSEN KAN TRÆFFES:

Kontakt Bestyrelsen.

Kontakt Bispeparkens Beboerforening

Kontakt Bispeparkens Beboerforening.


Kontakt til Parknet (IT-Lauget Parknet) leverandør af TV, Internet (teknologi: Fiber/Kabel) og Telefoni til Bispeparken.

Kontakt til YouSee A/S – leverandør af TV, Internet (teknologi: Kabel) og Telefoni til Bispeparken

Kort link (Shortlink):