Reglement for Bispeparkens beboerhus

WiFi / WiFi

Bispeparkens Beboerhus, Bispeparken 17 B, 2400 København NV.
Bispeparkens Beboerhus, Bispeparken 17 B, 2400 København NV.

.

Pil højre Se også disse alternativer: Lån / leje af: Andre eksterne fællesfaciliteter

.

Hent Adobe ReaderDisse nedenstående dokumenter (filer) her på Bispeparkens hjemmeside kan downloades som pdf-filer. Disse pdf-filer kan man se, gemme og printe, hvis man har installeret programmet Acrobat Reader.

Brugervejledninger / Manualer (User guides / Manuals)

Opvaskemaskine (Dishwasher)

Brochure opvaskemaskine beboerhus

Quickguide opvaskemaskine beboerhus

Brugsanvisning opvaskemaskine i beboerhus

Ovn (Oven)

Brochure ovn i beboerhus

Brugsanvisning ovn i beboerhus

Diverse (Miscellaneous)

AnySharp – How to Sharpen a Knife

Reglement for Bispeparkens beboerhus…

Reglement for Bispeparkens beboerhus 16. april 2015 (pdf)

Tillæg til “Reglement for Bispeparkens beboerhus” 2. december 2019 (pdf)

Tekstversion:

Sidst opdateret 16. april 2015.

Bemærk: Denne udgave er udelukkende til orientering, det er altid den udgave, som Ejendomskontoret udleverer ved lejemålets indgåelse, der er den gældende.


Reglement for Bispeparkens beboerhus

Bispeparken 17 B

Bemærk: Sålænge “Projekt: VUC-basisuddannelse” i Bispeparken er under planlægning, er det ikke muligt at leje Beboerhuset på hverdage. Bispeparkens Bestyrelsen arbejder hårdt på at få dette projekt sat i gang.
Opdateret info: December 2022. 

Optælling:
Optælling udføres af lejer inden lokalet tages i brug. Eventuelle mangler indtelefoneres til ejendomskontoret på tlf. 3581 8122 (tlf. svare) inden kl. 12.00 på udlejningsdagen ellers er mangler for lejers egen regning.

  1. Lejere i Bispeparken kan leje beboerhuset til egne private fester.
  2. Beboerlokalet lejes på ejendomskontoret i kontortiden (se under praktiske oplysninger), dog tidligst 12 måneder før beboerhuset ønskes benyttet.
  3. Der betales ikke depositum, da lejen opkræves via huslejen. Eventuelle skader på inventar og service vil efterfølgende blive opkrævet via huslejen. (se pkt. 8).
  4. Lejebeløbet fastsættes ligeledes af afdelingsbestyrelsen og betales/opkræves via huslejen.
  5. Priser.
    Kr. 2.000,00 – pr. weekend
    Kr. 500,00 – pr. hverdag
  6. Beboerhuset står til rådighed i weekenden fra fredag kl. 9.00 til mandag kl. 5.00.
    Beboerhuset står til rådighed mandag, tirsdag, onsdag og torsdag fra kl. 9.00 til kl. 5.00 den efterfølgende dag.
    I forbindelse med helligdage udlejes beboerhuset efter aftale med ejendomskontoret
  7. Beboerhuset skal efterlades i ryddeliggjort stand.
    Køkkenredskaber og service skal være rengjort og sat på rette plads.
    Køkkenredskaber og service må ikke fjernes fra lokalerne.Rygning skal foregå uden for bygningen. Der må ikke ryges i beboerlokalet ej heller i indgangspartiet.
  8. Manglende og skadede effekter/service erstattes af lejer efter gældende priser, beløbet vil blive opkrævet via huslejen.
    Ligeledes påhviler det lejer at erstatte konstaterede skader på lokaler og inventar, der også vil blive opkrævet via huslejen.
  9. Såfremt afdelingen ser sig nødsaget til at foretage oprydning eller ekstraordinær rengøring herunder opvask samt rengøring af køleskab, kaffemaskine, komfur, ovne, opvaskemaskine, stegepander o. lign. påhviler det lejeren at afholde de hermed forbundne udgifter efter regning, disse ydelser vil blive opkrævet via huslejen med kr. 331,00 pr. time.
  10. Udsmykning af enhver art samt opklæbning på væggene er forbudt. Det er ligeledes forbudt at anbringe søm og tegnestifter i døre, paneler og inventar samt at sætte nåle i gardiner.
  11. Husholdningsaffald skal anbringes i sække der ligger i den nederste skuffe. De brugte sække skal anbringes i de grønne affaldscontaineren, der er placeret lige uden for beboerhuset.
    Glas og flasker skal i flaskecontainerne.
  12. Medbragte effekter, returemballage o. lign. skal være fjernet fra lokalerne senest ved lejemålets ophør.
  13. Alt hvad lejer og dennes gæster medbringer i lokalerne under lejemålet, er på eget ansvar og risiko og er udlejer uvedkommende vedrørende erstatning.
  14. Lejeren skal selv medbringe duge, servietter, viskestykker, håndklæder, opvaskemiddel o. lign.
    Der findes toiletpapir og håndsæbe på samtlige toiletter.
  15. Nøgler til beboerhuset udleveres på ejendomskontoret i kontortiden dagen før. Se på reservationen af lokalet, hvornår nøglen til beboerhuset kan udleveres, hvis der er særlige omstændigheder omkring udlejningen eller hvis udlejning er på en hverdag.
  16. Straks efter lejemålets ophør, skal nøglerne afleveres i postkassen på ejendomskontoret, Frederiksborgvej 118E.
  17. Hvis lydniveauet overskrides slukkes strømmen til beboerhuset automatisk.
    Det er lejers pligt, at sørge for at deltagerne/gæsterne opfører sig sømmeligt i og omkring beboerhuset.
    Ligeledes skal beboerhuset forlades i absolut ro og orden af hensyn til omkringboende. Bispeparkens husorden skal til en hver tid overholdes.
  18. Beboerhuset kan/må ikke udlejes erhvervsmæssigt.
  19. Andre afdelinger under fsb kan efter skøn leje lokalerne til møder.
    Prisen herfor fastsættes til minimum dobbelt leje.
  20. Brydes plumpen på branddørene og vinduerne, skal der betales kr. 500,00 pr. plombe, der vil blive opkrævet via huslejen.

Tillæg til Reglement for Bispeparkens Beboerhus, Bispeparken 17 B

Tillæg til Reglement for Bispeparkens Beboerhus, Bispeparken 17 B

Så længe “Projekt: Nye vandrør og faldstammer” i Bispeparken udføres, er det ikke muligt at leje Beboerhuset mandag til fredag på hverdage.

Beboerhuset kan i denne periode kun lejes samlet en lørdag med efterfølgende søndag til en samlet pris for disse to dage på 2.000,00 kr.

Beboerhuset står til rådighed fra fredag kl. 20:30 til mandag kl. 5:00.

I forbindelse med helligdage udlejes Bispeparkens Beboerhus efter nærmere aftale med ejendomskontoret.

Eventuel bordopstilling i salen i Bispeparkens Beboerhus skal bringes tilbage til samme opstilling som på overtagelsestidspunktet.

Bispeparkens Beboerhus skal afleveres i rengjort stand gældende for alle rum. Al affald skal kildesorteres og afleveres i genbrugshus.

Nøgler til beboerhuset udleveres på ejendomskontoret i kontortiden efter nærmere aftale. Nøglebrikkerne vil af Ejendomskontoret være kodet således, at de kun kan benyttes indenfor det lejedes tidsrum. Straks efter lejemålets ophør, skal nøglerne (nøglebrikkerne) afleveres i postkassen på ejendomskontoret, Frederiksborgvej 118E.

Tillægget til Reglement for Bispeparkens Beboerhus, Bispeparken 17 B er vedtaget af Bispeparkens Bestyrelse den 2. december 2019.

Bilag:
Praktiske oplysninger
Inventarliste
Tegning over beboerhuset

Praktiske oplysninger

Adresse:
Bispeparkens beboerhus
Bispeparken 17 B
2400 København NV
Tlf. 3581 8122

Driftsfællesskab Bispebjergs ejendomskontorets åbningstider:
Mandag kl. 15.30 – 17.00
Tirsdag – fredag kl. 8.00 – 11.00

Åbningstid på Team Bispebjergs driftskontor:
Mandag kl. 8.30 – 9.00

Telefontid:
Mandag – fredag kl. 10.00 – 12.00.

[For opdaterede oplysninger om åbningstider, læs her: Kontakt Ejendomskontoret.]

Køkkenet indeholder:

  • Service til 75 personer
  • Der er køkkenudstyr til madlavning
  • 1 stk. opvaskemaskine
  • 2 stk. ovne og 1 stk. mikrobølgeovn
  • 1 stk. køleskab
  • 1 stk. fryser

I baren er der:

  • 1 stk. svaleskab
  • 1 forstærker
  • 1 Sony minidisk
  • 1 Sony Cd-afspiller med plads til 5 cd’er
  • 1 stk. telefon nr. 3583 4782

Der er toiletpapir samt kaffemaskine med filter.

Mål på festsalen: 13,45 x 9,20 m
Borde og stole: 24 stk. borde 180 x 90 cm samt 75 stk. stole

Inventarliste

Glas i bar Antal
Ølglas 90
Whiskyglas 80
Bakke, rund 5

.

Glas i køkken Antal
Ølglas 54
Champagneglas 80
Rødvin 80
Hvidvin 80
Cognac 76
Portvinsglas, store 36
Portvinsglas, små 70
Likørglas 67
Snaps 80
Is-assietter 80
Is-assietter, store 70
Vaser 10

.

Bestik Antal
Gafler 100
Knive 100
Skeer 100
Teskeer 100
Kagegafler 100
Pålægs- gaffel/tang 4
Plast spade 2

.

Service Antal
Kaffekopper 80
Underkopper 80
Tekrus 12
Flødekander 16
Sukkerskåle 20
Spise-tallerken 80
Dyb-tallerken 80
Frokost-tallerken 80
Dessert-tallerken 80

.

Køkkengrej Antal
Grydeskeer 3
Træskeer 2
Træske, stor 1
Lille dejskraber 1
Stor dejskraber 1
Til salt 10
Til peber 10
Meljævner 1
Piskeris 40 cm. 1
Piskeris 33 cm. 1
Piskeris, lille 1
Piskeris, mellem 1
Stor opøser 1
Mellem opøser 1
Hulske 14 cm. 1
Hulske 12 cm. 1
Hvidløgspresser 1

.

Knive Antal
Stor kokkekniv 1
Mellem kokkekniv 1
Lille kokkekniv 1
Franskbrødskniv 1
Pålægskniv 1
Udbener kniv 1
Laksefilet kniv 1
Stegegaffel 8
Urtekniv 1
Strygestål 1
Røre-skål 2
Lille/mellem skål 1
Råkostjern 1
Sigte 2
Kartoffelskeer 14
Sovseskeer 10
Kagespader 10
Kaffekander 12
Te-kander 4
Vandkander 13

.

Skåle og fade Antal
Glasskåle 10,5 cm. 10
Glasskåle 12 cm. 8
Glasskåle 14 cm. 8
Glasskåle 17 cm. 8
Glasskåle store 8
Glasskåle mellem 8
Sovseskåle 12
Kartoffelskåle 15
Runde fade 6
Ovale fade, mellem 9
Ovale fade, store 9

.

Gryder og pander Antal
Gryder 8
Fiskegryde 1
Stegepander 2
Skærebrædder, store 2
Skærebrædder, mellem 2
Brødkurve 10
Træ-bakker 4

.

Div Antal
Is-spand 1
Glas lysestager 24
Stikvogn m/8 kurve 1

tilrettet den 16. april 2015

.

Reglement for Bispeparkens beboerhus - Tegning over beboerhuset
Reglement for Bispeparkens beboerhus – Tegning over beboerhuset.
– Klik på billedet for større udgave.

.